Пошуковий запит: (<.>A=Сікора Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Сікора Г. І. Формування національної самосвідомості у майбутніх учителів музики засобами українського фортепіанного мистецтва [Електронний ресурс] / Г. І. Сікора // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 15(1). - С. 127-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_15(1)__20 Розглянуто проблему формування національної самосвідомості майбутніх учителів музики як важливого складника системи сучасного фортепіанного навчання. Висвітлено основні концептуальні положення використання української фортепіанної музики, щодо професійного та духовного становлення майбутнього фахівця. Окреслено актуальні завдання та вимоги сучасної музичної педагогіки. Охарактеризовано особливості інтерпретації українських фортепіанних творів минулого та сучасності.
|
2. |
Морозова О. Розвиток музичного смаку у молодших школярів [Електронний ресурс] / О. Морозова, Г. Сікора // Молодь і ринок. - 2014. - № 3. - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_3_22 Розглянуто процес розвитку музичного смаку в дітей молодшого шкільного віку, визначено його провідну роль для виховання їх світогляду. Розкрито сутність понять "музичний смак", "естетичний смак". Охарактеризовано чинники, які впливають на розвиток музичного смаку в дітей зазначеного віку. З'ясовано значення виховання дітей на високохудожніх творах. Показано, що естетичний розвиток відбувається також під час протиставлення доброго та поганого. Обгрунтовано роль свідомого сприйняття, розуміння та емоційного переживання музики для дітей. Проаналізовано вплив музичної ерудиції особистості на музично-естетичну свідомість.Рассмотрен процесс развития музыкального вкуса у детей младшего школьного возраста, определена его ведущая роль для воспитания их мировоззрения. Расскрыта сущность понятий "музыкальный вкус", "эстетический вкус". Охарактеризованы факторы, влияющие на развитие музыкального вкуса у детей младшего школьного возраста. Отмечено значение воспитания детей на высокохудожественных произведениях. Продемонстрировано, что эстетическое развитие происходит также при противопоставление хорошего и плохого. Обоснована роль сознательного восприятия, понимания и эмоционального переживания музыки для детей. Проанализировано влияние музыкальной эрудиции личности на музыкально-эстетическое сознание.The process of development of musical taste in children of primary school age. Underline its leading role for the education of their worldview. The essence of the concepts "musical taste", «aesthetic taste». Specified on the factors affecting the development of musical taste in children of primary school age. Noting the importance of raising children to highly artistic works. Demonstrated that the aesthetic development also occurs when the opposition of good and bad. Convincingly role of conscious perception, understanding and emotional experience of music for children. Detect the influence of personality on the musical erudition musical aesthetic consciousness.
|
3. |
Сікора Г. І міждисциплінарні гуманітарні читання [Електронний ресурс] / Г. Сікора // Українська мова. - 2014. - № 1. - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrm_2014_1_15
|
4. |
Сікора Г. І. Виконавська інтерпретація музичних творів у процесі підготовки майбутніх учителів музики [Електронний ресурс] / Г. І. Сікора // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2011. - Вип. 1. - С. 149-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2011_1_38
|
5. |
Сікора Г. І. Формування національної самосвідомості у майбутніх учителів музики засобами українського фортепіанного мистецтва [Електронний ресурс] / Г. І. Сікора // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2013. - Вип. 2. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2013_2_30 Розглянуто проблему формування національної самосвідомості майбутніх учителів музики як важливого складника системи сучасного фортепіанного навчання. Висвітлено основні концептуальні положення використання української фортепіанної музики, щодо професійного та духовного становлення майбутнього фахівця. Окреслено актуальні завдання та вимоги сучасної музичної педагогіки. Охарактеризовано особливості інтерпретації українських фортепіанних творів минулого та сучасності.
|
6. |
Сікора Г. Прийменник по в сучасному львівському мовленні [Електронний ресурс] / Г. Сікора // Культура слова. - 2015. - Вип. 82. - С. 47-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kuls_2015_82_9
|
7. |
Сікора Г. Текст міста як лінгвістичний феномен [Електронний ресурс] / Г. Сікора // Українська мова. - 2016. - № 4. - С. 122-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrm_2016_4_10
|
8. |
Сікора Г. В. Акцентуаційні особливості сучасного львівського койне [Електронний ресурс] / Г. В. Сікора // Література та культура Полісся. Серія : Філологічні науки. - 2017. - Вип. 86. - С. 163-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ltkpfil_2017_86_17
|
9. |
Сікора Г. В. Львівське мовлення в термінах та визначеннях [Електронний ресурс] / Г. В. Сікора // Термінологічний вісник. - 2015. - Вип. 3(2). - С. 62-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/terv_2015_3(2)__10
|
10. |
Сікора Г. Українсько-Норвезький семінар "Олаф Брох і Україна" (31 жовтня — 2 листопада 2017 р., Київ — Львів) [Електронний ресурс] / Г. Сікора, І. Романина // Українська мова. - 2018. - № 1. - С. 149-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrm_2018_1_18
|
11. |
Сікора Г. З Україною в серці. Рецензія на зб.: Тамара Льоннґрен, Наталія Хобзей. Слов’янський світ Олафа Брока за матеріалами доповідей семінарів до 150-річчя від дня народження першого професора слов’янських мов Університету Осло. Львів, 2018 [Електронний ресурс] / Г. Сікора // Українська мова. - 2018. - № 3. - С. 129-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukrm_2018_3_13
|
12. |
Морозова О. Деякі особливості виконавської майстерності у контексті музично-педагогічної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва [Електронний ресурс] / О. Морозова, Г. Сікора // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2019. - Вип. 9. - С. 52--57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2019_9_13
|
13. |
Морозова О. Виконавська інтерпретація в аспекті психології особистості [Електронний ресурс] / О. Морозова, Г. Сікора // Актуальні питання мистецької педагогіки. - 2019. - Вип. 10. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmp_2019_10_8
|
14. |
Сікора Г. В. Високе функційне навантаження окремих приголосних фонем у сучасному львівському койне [Електронний ресурс] / Г. В. Сікора // Лінгвістика. - 2017. - № 1. - С. 88-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ling_2017_1_8
|
15. |
Сікора Г. В. Реконструкція як прийом моделювання міського мовлення в діахронії (до історії дослідження львівського койне) [Електронний ресурс] / Г. В. Сікора // Лінгвістика. - 2018. - № 2. - С. 51-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ling_2018_2_8
|